مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-08پزشكي

فارس من| تکذیب خرابی 90 درصدی دستگاه های دیالیز در قوچان


مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: دستگاه های دیالیز بیمارستان این شهرستان فرسوده بوده اما خراب نیست و بیش از 100 بیمار هفته ای دو یا سه جلسه از این دستگاه ها استفاده می کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان فارس من در درخواستی تحت عنوان تسریع در اصلاح دستگاه های دیالیز بیمارستان های شهرستان قوچان و نیاز بیماران دیالیزی قوچان به دستگاه های باکیفیت دیالیز خواستار رفع مشکل خرابی دستگاه های این شهرستان و پاسخگویی متولیان امر در این زمینه بوده اند.

در درخواست اول آمده بود: اغلب اوقات دستگاه های دیالیز بیمارستان های قوچان فرسوده و خراب است و فاقد کارایی لازم می باشند.

با توجه به اینکه جان بیماران دیالیزی منوط به دیالیز باکیفیت است بنابراین بیماران به دلیل خرابی دستگاه های دیالیز و سختی که طی آن دامن گیرشان شده، چندین بار موضوع را از مسئولان بیمارستان پیگیری کرده اند اما هر بار با عدم جواب قانع کننده مواجه بوده اند.

لذا خواهشمندیم با توجه به اینکه مرگ و زندگی این بیماران به سالم بودن دستگاه های دیالیز وابسته است، موضوع را پیگیری کنید.

همچنین در درخواست دوم نیز بیان شده است: چرا باید 90 درصد از دستگاه های دیالیز بیمارستان های قوچان خراب باشد؟ عمده مشکلات بیماران شهرستان قوچان خرابی تعداد زیادی از دستگاه های دیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تکذیب خرابی 90 درصدی دستگاه های دیالیز در قوچان

فارس من| تکذیب خرابی 90 درصدی دستگاه های دیالیز در قوچان